Tuesday, June 26, 2012

Der' noget i luften...

For det er synd for gamle børnebørn af endnu ældre komponister/sangskrivere, der ikke selv har bedrevet så meget, at skrive, at der er noget i penis.

Men det er der jo. Og måske har jeg brug for at se det. Altså ikke det i penis, men det i mig. Jeg har for nyligt oplevet et par gange, at folk er blevet usigeligt vrede på mig, og det passer overhovedet ikke med det billede, jeg har af mig selv. Er det så der, man skal engagere frontalpandelappen og de analytiske centre og skrive sig ud af det? Det virkede jo for mig for længe siden. Men sådan en 100-blogs ting er jo gjort før - og bedre - end jeg kan.

Så jeg går og tænker over, om det, der er i luften er en større skrivetrang, der skal ud. Men hvad skal jeg skrive? Tænke, tænke...

1 comment:

Maries bageri said...

Der er fx en masse græspollen i luften -.-

Bare gå i gang: Der er ikke nogen konkurrence om den bedste 100-facts-ting. De 100 facts du vælger om dig selv, eller hvad du nu ender med at gøre, er jo det der er rigtigst for dig. Det er en god og lærerig oplevelse at se sig selv udefra. Jeg håber jeg får lov at følge med i dine skriverier. :)