Monday, January 9, 2012

Sådan for en weekend!

Glem det, jeg ved jeg er gammel midaldrende (og midaldrende er altså bare 50% værre end middelaldrende - alt, der giver lov til at vimse rundt med en morgenstjerne (ikke julestjerne, Maren) er OK), når jeg triumferer over flg.:

At datterens fødselsdagsfest om fredagen går godt, selvom lorteDeeDiner har LUKKET! PÅ HENDES FØDSELSDAG. Kom ind i kampen, Herbert Hårfedt. Så det blev Big Bowl's Asiens-buffet, og det var præcist så B-holdsagtigt, som man kunne forestille sig. Men i betragtning af, at det var første gang de to familier skulle spise sammen, gik det godt. Guldstjerner til den ældste dreng for at bære samtalen videre, til mig for at sparke noget energi ind i forsamlingen (nej, ikke på den måde - jeg talte bare med lidt begejstring om noget, der kunne more eks' nye mand), til meget bedre halvdel for at være en millard gange sødere ved datteren end datteres egen mor - der dog også skal ha' en guldstjerne for ikke at gå gennem loftet, da hun hørte om det overgreb, det klart var at datter ikke både skulle ha' cola og dessert.

At jeg kommer op i l-i-d-t anstændig tid lørdag, så der kan blive vasket tøj (SEKS vaskerimaskiner), skrællet juletræ og lavet playlist til søndagens spil samtidig med at der er tid til... noget andet, jeg lige har glemt.

At vi får trænet igennem søndag inden rollespillerne kommer.

At spil går supergodt uden nedsmeltning fra nyskilt canadier, og at det bare var rigtig, rigtig sjovt.

Så jeg tager en victory lap mens jeg varmer op til at skrive pressemeddelelse.

Nåjo! Jeg skal speake lidt igen. Bureau, der fyrede mig forrige år skal bruge min stemme. Så den får de da!

No comments: